Informatii despre livrare OracalRomania.ro

OracalRomania.ro pentru ridicare mărfuri clienți persoane juridice depozitul din Arad vă stă la dispoziție.
Stocurile se centralizeaza în funcție de comenzile lansate online în depozitul din Arad, centralizarea stocurilor se face în 2 – 4 zile lucrătoare pentru mărfurile aflate în alte depozite sau 2 – 3 săptămâni pentru stocurile aflate in depozitele regionale *Germania.
Stocurile fizice se modifica permanent, ne cerem scuze dacă nu apucăm să modificăm valabilitatea stocurilor pe site in timp util.
Toate comenzile se proceseaza manual de catre un operator, procesarea comenzilor poate dura 1 – 3 zile lucratoare in functie de comenzile în lucru.
Operatorul va lua legatura cu dvs pentru a stabili datele finale ale comenzii si disponibilitatea stocului si a rezervarilor in momentul comenzii.
OracalRomania.ro livreaza prin curierat doar din depozitul centralizat din Arad, astfel incat, dupa procesarea si confirmarea comenzii, termenele de livrare sunt dupa cum urmeaza:

* In aceeasi zi pentru persoanele juridice care au achitat marfurile rezervate 
Daca produsul se afla in stoc in depozitul din Arad ne puteti contacta telefonic pentru confirmare sau pentru actualizarea stocului si puteti sa le ridicati personal.
Pentru aceasta va rugam sa sunati pentru confirmare stoc si rezervare 0731 55 10 55.
** 2 – 3  zile lucratoare pentru marfurile din stoc Showroom Arad in sezoane uzuale de lucru (fara black friday sau restrictii de transport);
*** 2 – 6 zile lucratoare  pentru marfuri stoc Romania – depozite;
**** 20 – 40 zile lucratoare pentru produsele care nu se afla in stoc Romania in depozitele oracalromania.ro ci doar in stoc Extern la Producatori (este valabil doar pentru marfurile care sunt produse deja, informatiile se vor comunica in adresa de email).

Modalitati de livrare OracalRomania.ro

1. Ridicare din Showroom
sau
2. Livrare prin firme de Curierat (prin contractul nostru, majoritatea coletelor sunt volumetrice taxa minima de transport in limita a 10 kg si fara km suplimentari vor fi adaugate automat in coșul de cumparaturi, urmand sa fie confirmate sau recalculate de catre un operator sau aveti optiunea sa trimiteti propriul curier dupa confirmarea pregatirii coletului)

1. Ridicare din Showroom.
Daca produsele pe care le-ati comandat sunt pe stoc in showroom, le puteti ridica imediat. Va rugam sa sunati pentru confirmare stoc si rezervare material pentru 24 h la tel 0731 55 10 55. Stocurile se modifica in fiecare ora. Este posibil ca pe site sa nu apara actualizarea in timp util.
Daca doriti sa le ridicati din showroom va rugam ca dupa lansarea comenzii sa si sunati pentru confirmarea stocului.

Daca produsele nu sunt pe stoc in showroom-ul pe care l-ati selectat cand ati inregistrat comanda, va vom anunta pe email sau SMS cand acestea pot ajunge in showroom-ul cel mai apropiat de dumneavoastra ca sa puteti sa le ridicati fara costuri de transport.

2. Livrare prin firme de Curierat
OracalRomania.ro va transmite prin intermediul curierilor contractati * FanCourier * coletul catre  dumneavoastra contra cost dupa confirmarea receptiei plății (cum am mentionat, comenzile se verifica manual de catre un operator si se emite factura pe marfurile disponibile si, daca este cazul, se recalculeaza transportul pentru coletele de peste 10 kg sau locatiile cu km suplimentari).
In cazul in care doriti sa trimiteti un curier preferat de catre dumneavoastra sa ridice coletul va rugam sa ne contactati pentru pregatirea coletului in timp util.

Costurile finale de transport va vor fi comunicate dupa plasarea comenzii.
Comenzile se achita integral in avans pentru rezervare confirmarea comenzii se face prin confirmarea platii pana la ora 14:00.
Produsele se customizeaza prin feliere din role jumbo (50 sau 100 ml) deci, o data confirmate prin achitare nu se mai poate modifica comanda.
Costurile de transport sunt calculate volumetric de catre curier. Valoarea minima pentru transport este comunicata in cosul de cumparaturi dupa ce lansati comanda.

Costurile pot creste in cazul in care: exista km suplimentari, greutate de peste 10 kg, asigurare, sau volumetrie excesivă, precum si km suplimentari. Costurile finale va vor fi comunicate in adresa de email de corespondenta.
Din experienta, datorita organizarii locale termenul de livrare poate sa fie mai mare decat cel anuntat public de catre Fan Courier (uzual 1 – 3 zile lucratoare) pentru Timisoara, Constanta, Targu Mures, cu mentiunea că, vom incerca sa actualizam punctual aceasta lista conform statisticilor interne.
Va reamintim ca aveti optiunea sa va trimiteti propriul curier sa ridice marfurile.

Comanda va fi procesata doar dupa confirmarea platii.

IMPORTANT!!!

Inainte de a lansa comanda va rugam sa va asigurati ca produsul este cel dorit. Imaginile din site sunt cu titlu de prezentare si pot contine accesorii care nu fac parte din produsul comandat.
In alegerea culorilor foliilor, de asemenea, afisarea culorii depinde de calibrarea monitorului dumneavoastra,
Nu este obligatoriu ca, ceea ce vedeti pe ecran sa fie EXACT culoarea foliei. Culorile prezentate prin coduri sunt STANDARD DE LA PRODUCATOR deci nu se pot gresi. 
In cazul comenzii, va asumati codul de culoare comandat. Marfurile sunt customizate prin feliere la latimea comandata si lungimea comandata. Retur este posibil doar pentru rolele jumbo (cea mai mare latime si cea mai mare lungime a materialului) cu plata returului si restituirea banilor doar dupa constatarea problemelor de lot. Nu se admit la retur marfuri aduse pe comanda externa pe motive de utilitate, culoare, nuanta sau intarzierea transportatorilor datorita noilor restrictii care fac imprevizibile termenele de livrare.

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor, in prezenta curierului. Solicitati intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletele prezinta urme de deteriorare. Majoritatea coletelor sunt asigurate, in cazul in care in urma transportului coletul se distruge, despagubirile se vor solicita la adevaratii vinovati si anume societatea de curierat.
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare deoarece pe semnatura de AWB daca ati semnat ca ati primit coletul intact, la retur inseamna ca trimiteti produs asupra caruia ati intervenit deci fara posibilitate de retur chiar daca sunt role jumbo.
Produsele comandate pe acest site fiind produse personalizate, in promotie, customizate, feliate din role sau topuri, sau procesate conform necesitatilor nu se pot returna. 

IMPORTANT!!!

Comenzile lansate pe acest site in orice forma a lor contin produse customizate: produse care se feliaza din rola, se proceseaza pentru necesitatile dumneavoastra fiind 100% personalizate.

Pentru a evita tipuri de fraude, comenzile lansate in site, comenzile se proceseaza doar dupa confirmarea incasarii platii in avans (dupa lansarea comenzii veti primi o factura proforma unde exista detaliile pentru achitarea acesteia).

In urma lansarii comenzii, consilierii nostri vor lua legatura cu dumneavoastra pentru a stabilii detaliile suplimentare in legatura cu livrarea, acceptul comenzi si inregistrarea platii, in cazul dorintei unei colaborari ulterioare, chiar si contracte (B2B).

Adrese Showroom

Arad – Calea Bodrogului nr. 2 – 10 Tel: 0731 551 055